متن آهنگ جدید حامد پهلان مریم

مریم از اوناست از اونایی که اگه نباشه من میمیرم
نگاش از اوناست از اونایی که نگاه کنه جون میگیرم
اشتباهی نیست نه اشتباهی نیست اگه دلم میخوادت
هر جا که باشی تو میدونی که دلم همش هست به یادت

خانومه خونه مریم آرومه جونه مریم دلم برات میمیره تو مهربونی مریم

خانومه خونه مریم آرومه جونه مریم چقد دوست دارم من خدا میدونه مریم

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان مریم

مریم از اوناست از اونایی که اگه نباشه من میمیرم
نگاش از اوناست از اونایی که نگاه کنه جون میگیرم
اشتباهی نیست نه اشتباهی نیست اگه دلم میخوادت
هر جا که باشی تو میدونی که دلم همش هست به یادت

خانومه خونه مریم آرومه جونه مریم دلم برات میمیره تو مهربونی مریم

خانومه خونه مریم آرومه جونه مریم چقد دوست دارم من خدا میدونه مریم

خانومه خونه مریم آرومه جونه مریم دلم برات میمیره تو مهربونی مریم

خانومه خونه مریم آرومه جونه مریم

چقد دوست دارم من خدا میدونه مریم